ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΒΑΣΗ
Η βιομηχανία θέρμανσης είναι γεμάτη από πολλές έννοιες και θήκες που μπορούν να σας κρατήσουν ξύπνιοι τη νύχτα. Μιλάμε για άτομα που εργάζονται σε αυτό, αλλά πάνω απ ‘όλα για χρήστες που διαθέτουν διάφορους τύπους συσκευών θέρμανσης από αυτόν τον κλάδο. Έχοντας αυτό κατά νου, έχουμε αναπτύξει μια βάση γνώσεων που μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη σε περίπτωση προβλημάτων με τη συσκευή. Επειδή αναπτύχθηκε με βάση την πολυετή εμπειρία του ιστότοπού μας. Μπορείτε να το βρείτε, μεταξύ άλλων Συχνές ερωτήσεις – μια συλλογή από τις πιο συχνές περιπτώσεις που έχουν συναντήσει οι τεχνικοί μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα περισσότερα από αυτά είναι μεταξύ εκείνων που μπορούν να επιλυθούν από τον χρήστη με την κατάλληλη οδηγία.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό:
- χωρίς καύσιμο στο δοχείο
- αποκλεισμός τρυπανιών τροφοδοσίας καυσίμου
- χαλασμένος αναφλεκτήρας
- ρύπανση της φωτοδιόδου
- σκουριά στο τζάκι
Αυτή η κατάσταση μπορεί να συμβεί όταν:
- Ο θερμοστάτης δεν έχει επιλεγεί. Για να το κάνετε αυτό, πληκτρολογήστε με τη σειρά:
-
- Μενού
- Ρυθμίσεις υπηρεσίας
- Ρυθμίσεις λέβητα
- Επιλογή θερμοστάτη
- Δεν υπάρχει συγχρονισμός με το ISM – σας συνιστούμε να επανασυνδέσετε τη συσκευή σύμφωνα με τις οδηγίες
- Τα καλώδια που συνδέουν το ISM με τη μονάδα δεν είναι σωστά συνδεδεμένα
Θα πρέπει να εκτελείται κάθε φορά που αλλάζετε σφαιρίδια ή ξεκινάτε την επόμενη παρτίδα. Πριν ξεκινήσετε τη δοκιμή τροφοδότη:
- σβήστε το λέβητα
- βεβαιωθείτε ότι η χοάνη είναι γεμάτη
- αφαιρέστε το σωλήνα τροφοδοσίας καυσίμου από τον καυστήρα
- ετοιμάστε μια τσάντα ή πλέγμα
Αυτή η επιλογή βρίσκεται στο κύριο μενού ως “χειροκίνητος έλεγχος”.